Úschova pošty

Administrativa je vlastně poměrně složitá, a to platí i pro malé firmy. Vyhovět všem nařízením dle platné legislativy zabere čas, vyladit systém tak, aby fungoval, je poměrně náročným procesem. Potřebujete pravidelně vyzvedávat poštu? Delegujte tento úkol na nás, v případě potřeby také rozbalíme obálku a naskenujeme vám její obsah. Přijde vám do mailu, budete tedy informováni hned o všem, co se právě děje. Můžete pak hned reagovat, ať už to bude úřední psaní nebo něco úplně jiného. Lze si nechat přeposlat zásilky i přímo domů, záleží, jak se společně domluvíme. Zavolejte nebo napište, vše potřebné ještě dnes vyladíme k vaší plné spokojenosti!

Ušetřit náklady a být efektivní

Součástí nabídky virtuálních kanceláří je u nás samozřejmě také úschova a přeposílání pošty. Chcete si v pravidelných intervalech vyzvedávat zásilky? Nebo nechat naše recepční, aby vám všechno posílali elektronicky, protože nemáte čas, abyste přišli osobně? Budete vždy v obraze, stačí, když se podíváte na email a zjistíte, co právě dorazilo. Pokud je to pro vás přijatelná cesta, stačí se na nás obrátit a dohodnout podrobnosti další spolupráce. Virtuální sídlo znamená nejen informace o dokumentech poslaných v obálkách, ale také další věci. Které to jsou? Jakých dalších možností lze využít?

  • Dobrý dojem na klienty z prestižní adresy. Virtuální kancelář je velmi moderní záležitostí.
  • Rutinu nechte na jiných. Papírování je možné delegovat na naše pracovníky, poradí si s ním!
Úschova a přeposílání pošty
V případě dotazů nás kontaktujte: +420 774 631 419
Úschova a přeposílání pošty

Alternativa také pro nováčky

Nepotřebujete nutně kancelář? Raději pracujete z domova? Úschova a přeposílání pošty se pak jistě hodí i vám, a to v rámci doplňkových služeb pro virtuální kancelář. Recepce pracuje rychle a velmi spolehlivě, ozve se vám vždy, když dorazí něco nového. Psaní nebo balíček? Obě varianty si můžete vyzvednout v předem domluvenou dobu, stačí k tomu krátký telefonický hovor. Dostanete o každé novince email nebo SMS, podle vlastních preferencí. Potřebujete korespondenci poslat k sobě domů či na jinou adresu? I takový scénář lze ještě dnes domluvit, v pravidelných intervalech se staráme i o tyto záležitosti. Cílem je úspora papírování a náročné administrativy, která už nebude na klientovi.

Nastavte si služby podle sebe

Chcete vyladit balíček našich služeb? Úschova a přeposílání pošty do něj bude určitě patřit také. V nabídce nechybí ani vedení účetnictví, možný pronájem zasedací místnosti či jiných kancelářských prostor, které disponují moderním vybavením a ocení je i zahraniční obchodní partneři. Je třeba udělat dojem! V podnikání je třeba myslet neustále dopředu, bez vhodně zvolené koncepce se totiž žádné budoucí obchody neuskuteční. Vsaďte proto na formu spolupráce, která je osvědčená u tisíců českých podnikatelů a malých firem. Ušetřit čas, mít všechny dokumenty v pořádku a být dostatečně efektivní, aby bylo možné obstát v silné konkurenci. Nic jiného není důležité – ale někdy je to těžký úkol, když nemáte vhodné společníky, že?