Kontaktní adresa pro vás

Sídlo vaší firmy je pro úřady současně adresou, která je označena v záznamech jako kontaktní. V naší nabídce proto nechybí příjem poštovních zásilek a také avízo emailem, pokud dorazí nějaké nové psaní. Spolehlivost je naší prioritou, snížíme tím vaši administrativní zátěž a poskytneme pravidelnou informaci o změnách. Nemusíte mít kancelář na reprezentativní adrese a platit plné náklady. Stačí využít nabídku, která v sobě zahrnuje podobné výhody, ale jejíž cenová hladina bude někde úplně jinde. A úspora je dnes prvořadá, nejen pokud jde o vytápění objektu a další energie, což bude otázka i do několika dalších let.

Vyberte si svou variantu

Kontaktní adresa umožňuje také přeposílání pošty. Nejjednodušší varianta je skenování emailem, což se děje v pravidelných intervalech díky naší paní recepční. Můžete si rovněž nechat přeposlat zásilky rovnou domů, pokud si to budete přát. Stačí vyplnit přesné údaje a k žádné prodlevě při komunikaci s úřady už nemusí nikdy dojít! Jde o způsob, jenž je umožněný současnou legislativou a nevzniknou vám z něj žádné problémy. Co tedy spadá mezi největší výhody podobného rozhodnutí? Vydejte se jinou cestou, nic vám v tom nebrání! Benefity uvidíte už brzy.

  • Poskytnutí korespondenční adresy a také pravidelný příjem (nebo úschova) doručené pošty.
  • Výrazně nižší náklady, než má klasická kancelář. Přitom při zachování vysoké míry efektivity.
Kontaktní adresa
V případě dotazů nás kontaktujte: +420 774 631 419
Kontaktní adresa

Nemusíte hradit vlastní kancelář

Je připravena kontaktní adresa a k ní paleta dalších služeb, ze kterých si můžete vybrat vhodnou sestavu. Cena je pevná, nebude zahrnovat žádné skryté poplatky. Zvolíte si ideální parametry, tak, jak vyhovuje vám. Jsou připraveny různorodé varianty, každý klient je jiný, odlišnost priorit je proto pochopitelná. Když budete mít virtuální sídlo, je vhodné zřídit také další doplňkové služby, které usnadní každodenní podnikatelský život. Které to například mohou být?

  • Administrativní servis. Tedy jinak řečeno, komplexní záležitost, na níž se lze spolehnout.
  • Sídlo firmy na prestižní adrese. Zní to dobře, že? Obchodní klienti to dnes také oceňují.

Mnohem méně administrativní zátěže

Papírování nemá nikdo rád, to je snad všem naprosto jasné. Nemusíte být přímo OSVČ, abyste tušili, kolik administrativy musí vyřídit malý živnostník nebo středně velká firma. Kontaktní adresa se proto stává patřičnou úlevou od těchto starostí. Vše podstatné dorazí až k vám domů, stačí se dohodnout a budete dostávat pravidelné zprávy emailem. A bude možné na ně také okamžitě reagovat, někdy jsou úřední záležitosti neodkladné. Dlouholeté zkušenosti, snížení porce administrativy, která je časově velmi náročná a také služby telefonní asistentky. Potřebujete pomocnou ruku pro vaše podnikání? Jistě, je připravena! Stačí se na nás obrátit a doladit podrobnosti celé spolupráce. Konkrétní balíček služeb je pouze na klientech.