Administrativní servis

Vaše firemní administrativa není natolik rozsáhlá, aby bylo nutné zaměstnávat stálou asistentku? Její činnost spolehlivě nahradí administrativní servis. a to za zlomek původních nákladů. Nehledejte žádné zaměstnance, kteří neúměrně zatíží náklady vaší firmy.

Využitím služby administrativního servisu získáte :
  • bezchybné vyřizování administrativních náležitostí
  • výraznou časovou a finanční úsporu
Cena balíčku - Administrativní servis 1 - 2200,- Kč/měsíc

Balíček obsahuje :

- zajištění administrativního servisu v rozsahu 5 hod/měsíc a to :
  • tisk, skenování, kopírování
  • přepisování textů
  • objednávky služeb
  • zajištění překladů
  • fakturace
  • zastupování na úřadeh
- příjem a úschova pošty

- avízo o doručené poště e-mailem

- pronájem kanceláře na 1 hod/měsíčně vč. poskytnutí občerstvení během obchodního jednání možnost využití office-zázemí – osobní počítač, tiskárna, scaner, připojení na internet

Cena balíčku - Administrativní servis 2 - 500,- Kč/hodinu

Balíček obsahuje :

- zajištění administrativního servisu v rozsahu do 5 hod/měsíc

Cena balíčku - Administrativní servis 3 - je stanovena individuálně

Balíček obsahuje :

- zajištění administrativního servisu v rozsahu přesahujícím 5 hod/měsíc

Doplňkové služby :

pronájem zařízené kanceláře včetně občerstvení během obchodního jednání. Možnost využití office-zázemí – osobní počítač, tiskárna, scaner, připojení na internet - 175,- Kč/hod

scanování a archivování došlé pošty - 95,- Kč/měsíc

přeposílání došlé pošty přes ČP - 115,- Kč/měsíc

avízo o došlé poště formou sms - 5,- Kč/sms

avízo o došlé poště telefonicky - 20,- Kč/hovor

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Kancelář